Jak se výběr bot podobá výběru tiskárny?

Mou velkou vášní je běhání. V jindřichohradeckých lesích zanechám stres, nabiju se energií a vyčistím si hlavu. A navíc si z krásné přírody často odnáším také skvělé nápady. Při jednom výběhu jsem si uvědomil, že výběr tiskárny ze strany zákazníků je velmi podobný nákupu běžeckých bot. Zadání zakázky v online tiskárně se podobá tomu, když si pro nový pár obuvi zajdete do hypermarketu. Ani v jednom případě vám totiž nikdo neporadí. Nedozvíte se, že jste zvolili pěkné šunty ani to, že byste měli sáhnout po větším číslu. Ano, je to levnější. Ale rozčarování z prvního běhu v botách za pětistovku bude podobné tomu, když rozbalíte tolik očekávaný produkt z neosobní online tiskárny.

Jestli se někdo chce vydat touto cestou, bránit mu nebudeme. My to však dělat nechceme. Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám vrací s dalšími a dalšími zakázkami. Jdeme na to zkrátka od lesa. Jak přesně?